22.5.18

Acta de la Asamblea Abierta del 21 de mayo

ACTA DEL ACONCEYAMIENTU DEL CÍRCULU D’ASTURIES POLO PÚBLICO.

Uviéu, 21 de mayu de 2018, a les 17:15 h.
Asisten ocho persones (cuatro muyeres y cuatro homes).

Na sede de PODEMOS n’Uviéu, y trés de la convocatoria al eféutu, aconcéyase’l Círculu d’Asturies polo Público, con oxetu de tratar l’únicu puntu de la orde del día:

Pidimientu al Conceyu Ciudadanu Autonómicu y al Secretariu d’Organización pa que convoquen la Asamblea Ciudadana Municipal d’Uviéu.

Empecipia’l aconceyamientu con una esplicación del oxetivu d’esa convocatoria, que nun ye otru que pidir al Conceyu Ciudadanu Autonómicu y al Secretariu d’Organización qu’entamen una xuntanza presencial de l’Asamblea Ciudadana d’Uviéu, col envís de poder facer un alderique sobre’l conteníu de les candidatures y propuestes que se presenten pa Secretariu Xeneral y pal Conseyu Ciudadanu Municipal de PODEMOS n’Uviéu. Amás, ello podría contribuyir a dar una mayor tresparencia a tol procesu eleutoral y a sopelexar la so cellebración non solo ente las y los que tán apuntaes y apuntaos al partía.

Falóse tamién de que sedría necesario preparar un calandariu coles actuaciones a facer, asina como de que s’entamaran estes Asamblees nos conceyos onde tenga d’anovase’l Conseyu Ciudadán.

Dempués de delles intervenciones dando sofitu a lo comeniente de la dicha convocatoria, alcuérdase por unanimidá pidir al Conceyu Ciudadanu Autonómicu y al Secretariu d’Organización que convoquen la Asamblea Ciudadana Municipal d’Uviéu.

Y nun habiendo más asuntos que tratar, llevántase l’aconceyamientu, a les 18:01 h.


ACTA DE LA REUNIÓN DE EL CÍRCULO DE ASTURIAS POR EL PÚBLICO.

Oviedo, 21 de mayo de 2018, a las 17:15 h.
Asisten ocho personas (cuatro mujeres y cuatro varones).

En la sed de PODEMOS en Oviedo, y de acuerdo con la correspondiente convocatoria, se reúne el Círculo de Asturias por el Público con objeto de tratar el único punto de la orden del día:

Petición al Concejo Ciudadano Autonómico y al Secretario de Organización para que convoquen la Asamblea Ciudadana Municipal de Oviedo.

Se inicia la reunión con una explicación del objetivo de esa convocatoria, que no es otro que pedir al Consejo Ciudadano Autonómico y al Secretario de Organización que organicen una reunión presencial de la Asamblea Ciudadana de Oviedo, con el propósito de poder debatir sobre el contenido de las candidaturas y propuestas que se presentan para Secretario General y para la Asamblea Ciudadana Municipal de PODEMOS en Oviedo. Esta reunión podría contribuir a dar una mayor transparencia a todo el proceso electoral y a fomentar la participación, y no solo entre personas militantes e inscritas.

Se habló también de que sería conveniente la preparación y difusión de un calendario de actividades a realizar en estas primarias, así como de organizar igualmente Asambleas Ciudadanas en los concejos donde deba renovarse el Consejo Ciudadano.

Después de algunas intervenciones dando apoyo a lo conveniente de dicha convocatoria, se acuerda por unanimidad pedir al Concejo Ciudadano Autonómico y al Secretario de Organización que convoquen la Asamblea Ciudadana Municipal de Oviedo.

Y no habiendo más asuntos que tratar, se levanta la reunión a las 18:01 horas.


No hay comentarios:

Publicar un comentario